nedeľa 26. apríla 2015

Mozolani Pro Classic očami naturálky :)

Aojte!


Všetci, ktorí ma sledujete na mojej facebook funpage ste už registrovali, že som pochválila mojou skvelou sobotou strávenou na prestížnej bodybuilding súťaži. Včera som vám tiež sľúbila, že dnes "zbúcham" report- a keďže ja sľuby plním, hor sa do toho!



V článku nájdete aj recept a pár tajomstiev, ktoré mi prezradila Miška Brutenič :)








Keďže sme s kamarátom mali zakúpené lístky len na semifinále, budem kecať len o ňom. Ako dopadlo finále dozaista všetci už viete z internetu. O 10:00 sa súťaž začala a jej prvá časť skončila presne podľa harmonogramu. Konečne nejaká súťaž, kde išlo všetko ako pomasle! Istotne to ocenili nie len návštevníci ale aj súťažiaci, pretože sa často stáva, že sa čas naťahuje, stále niekto mešká, niekto sa stratí, niečo sa proste pokazí, rozhodcovia sa nevedia dohodnúť a tak... čo som ja zažívala na každej súťaži, a je to echt nepríjemné, človeku bez tuku je naozaj strašná zima, plus ten stres a napätie, nervozita pretekárov v zákulisí cez takéto naťahovačky rastie, chcú sa už konečne ukázať a potom si dať aspoň kvapku vody...

Viac ako samotné semifinále som si užila expo. I keď neviem či by sa mohlo tých pár stánkov nazývať "expom". Fajn, bola som tam v čase semifinále, keď tam bolo ešte málo ľudí, ale aj tak. Jediný "akčný" stánok, ktorý naozaj pôsobil ako na nejakom fitness expe, bol samozrejme Extrifiťácky, Boli tam krásne hostesky, ktoré roznášali šejkre Extrifit ( samozrejme i ja som sa jednej "náhodou" postavila do cesty :D ) a ponúkali proteín na ochutnávku. Najväčší sponzor Slovenských bodybuilderov a fitnessiek si na pomoc pozval aj skutočných velikánov :) Mená odo mňa nechcite ale boli to velikáni ako naozaj- že VEĽKÍ chlapi. Stretla som tam ale môjho "spoluhráča" Vladka Pečeňu, ktorý mi prezradil meno aspoň jedného- Romana Vavrečana :) Podľa fotiek tam mohol byť aj Tomáš Kašpar. Tak všetci títo "Hulkovia" rozdávali podpisy, fotili sa s nimi ľudia a po skončení semifinálových kôl sa postavili na malé Extrifit pódium a rozhadzovali vzorky, šejktre a tričká do davu :) Proste Extrifit tam tomu dal "expo" štavu.

Vladko Pečeňa a Roman Vavrečan. Extrifit podporuje top Slovenských športovcov, na Mozolani urobili pre divákov skutočnú show. 

 Mňa samozrejme lákali všetky stánky. Pokochala som sa pohľadom na legíny značky Labella, no ostalo len pri pohľade :D Tá cena ... ehm :D Materiál bol na dotyk naozaj kvalitný, mali krásne vzory, človek by ani nevedel  pre ktoré sa má rozhodnúť. No neodišla som od stánku fitplus naprázdno- proteinovým sladkostiam od Weidera sa proste odolať nedá :D tak keď budem mať najbližšie "high-carb" deň, istotne jednu z nich doprajem ( samozrejme všetko dobre prerátam aby som sa zmestila do 150g sacharidov v ten deň ) Srdiečko mi podskočilo aj pri stánkoch s "jerkami"- teda so sušeným mäsom. Boli tam dvaja vystavovatelia. Jerky od Fine Gusto sú suchšie, ťažko sa žujú a nie sú tak dobré ako druhý výrobca "Sušené hovädzie"- tento ponúka rôzne príchute, sušené mäso sa dobre hryzie, nie je ako podrážka, nie sú presolené, proste istotne odporúčam :)  No zobrala som po jednom kuse od oboch. Od Českého výrobcu  Fine Gusto som zobrala morčacie a od Britského výrobcu ( Slovenský distribútor, v ponuke len handmade jerky z hovädzieho mäsa ) "Sušené hovädzie" som si kúpila jerky ochutené cesnakom.

Keďže mi urputne dochádzajú BCAA a nemám čas cestovať za objednaným zbožím cez týždeň, rozhodla som sa, že si ich kúpim tam. Najviac sa mi páčili tie od Nutrendu, zložením a pomerom BCAA 4:1:1 boli naozaj top. No opäť cena. Séria Compress výrobkov sa Nutrendu naozaj podarila. Navyše nové Deluxe proteíny sú božské! Na expe som natrafili aj na menej známe značky, viac menej skôr nováčikovia, ktorí chcú preraziť aj na Slovenskom trhu. Konkrétne ide o Rakúsku firmu Metaforce   a BodyFlex (očividne aj spolu spolupracujú) . Od druhého menovaného som si nakoniec zakúpila aj instantné BCAA. Doplatila som ale na svoju lenivosť a nabudúce si radšej pocestujem do predajne FitFormu a kúpim si môj Juiced Aminos od Animalu. BCAA+glutamine drink od BodyFlex pení a chutí umelo ( nie že ten od Animalu by bol ako prírodný minerálny prameň , ale je viac "pijateľný" ). Chuť by som už dáko prežila, no tá pena... dnes ráno som ho vyskúšala, tak ako vždy si zarábam BCAA hneď po prebudení, teraz som rozmiešala a ....kým padla pena stihla som si spraviť celú moju rannú kompletku :D a ja chcem ráno BCAA-čka hneď a zaraz! :D kruci však ranný katabolizmus! :D :D :D ... ale nie robím si srandu až taký fanatik nie som, ale nerada čakám :) Oceňujem ale 4,7 g glutamínu v jednej dávke, 2g leucínu a po 1g isoleucinu a valínu, tiež zmes vitamínov skupiny B, antioxidanty vitamín C a E, biotín a kyselinu listovú.
Ja a Evka Kukanová 

 Zdržala som sa tiež pri stánku Scitec Nutrition, kde výrobky promovala Evka Kukanová. Je to milá fitnesska, ktorú sledujem aj na facebooku, preto bolo super vidieť ju aj na živo. Evka sa pripravuje na súťaže a bolo vidno, že forma sa už pekne rysuje :) Mňa a kamaráta ponúkla novými príchuťami červeného Whey proteínu- Lemon cheesecake je vážne super! Bez vzoriek sme teda neodišli. Známu radu proteínov rozšíri aj o príchute Yogurt Peach a Orange Chocolate. Vzorečky  mám, keď koštujem, poviem vám ako chutia. :) Jednu vzorku Lemon Cheesecaku som už aj vyskúšala a pripravila si skvelé keksíky, ktorým citronóvo-krémová chuť dodala ten správny šmrnc. Vyskúšajte:

1 PL Scitec Nutrition Lemon Cheesecake
45g ovsených vločiek
vajce
štipka prášku do pečiva
1 kopcovitá čl ovsenej múky (podľa potreby)
 Všetko hodiť do mixéra. Pečieme na papieri na pečenie, na miesto kde sa chystáme  kydnúť "hovienko" pripravenej zmesi :D jemne potrieme kokosovým olejom (stačí ak si trošku namežete palček a troška to namežete) a dáme piecť do vyhriatej rúry na 10-15 min. :)
Keksíky môžete papať samé, alebo ako ja si zo zvyšku proteínovej vzorky a jahôd pripraviť proteinovú penu- jahody a lemon cheesecake brutal kombinácia :D 


Okrem Evky som sa stretla aj s mojou kolegyňou z Biotechu- Dominikou Multáňovou. Samozrejme, Dominika je riadna hviezda a skutočne toho už veľa dosiahla, je to ozaj športovkyňa :) čo ja len pre Biotech píšem ... Dominika mi je blízka už len z toho dôvodu, že pochádza z Liptova tak ako ja a som veľmi rada, že z nášho kraja vzišla tak úspešná fitnesska. Na súťaži bola so svojimi trénerom, pánom Hečkom, ktorý je zároveň uznávaným reprezentačným trénerom našich bodybuilderov a fitnessiek :) Prehodili sme spolu pár slov, dali fotku a ukázali bicepsi :D Domča je vo forme, bolo vidno, že drží veľmi prísnu diétu, usmievala sa, ale cítila som z nej, že je už naozaj z toho súťažného kolotoča unavená. A kto by nebol?


Koža, žili a svaly- nič viac, Domča nemusí ani pumpovať a vidno žilu :D WAW.... 

A stretla som sa s Miškou Brutenič! Na ňu som mala aj pár otázok. Ochotne mi odpovedala, že nulky v predsúťažnej príprave moc neodporúča, aj v tomto období si dá aspoň 50g sacharidov, zeleninu ale do toho neráta, väčšinou ťahá vlny- 50,100,150... uprednostňuje HIIT pred kardiom aaaa počúvajte: okrem kávy a L-carnitinu nepoužíva žiaden spaľovač! Spaľovače síce spaľujú, ale nie len tuk, no môžu hodiť do kotla aj vaše svaly. Toto ma naozaj prekvapilo, nikdy som sa na spaľovače nedívala takto. Okrem carnitinu a kofeínu mi poradila najmä dávkovanie BCAA, ktoré sú v diéte nutnosťou.
Bola veľmi milá. Kvôli chorobe túto sezónu vynechala ale už teraz sa teší a plánuje prípravu na jesenné súťaže. Jej malá dcérka je inak riadna nezbednica, ako Miška povedala, nikdy sa pri nej nenudí a je to veľmi živé dieťa. Stretla som sa aj s Timeou Trajteľovou, ktorou sa už osobne poznala z jesenných súťaži v SANK-u. Ako iste viete Timea prestúpila do SAKFST. Túto prípravu ohodnotila ako náročnejšiu, Andrej Mozolani je podľa nej skvelý tréner a cestovanie zo Zvolena do Žiliny jej neprekáža: "Za dobrým sa oplatí cestovať" povedala.

Moje nové lásočky :D 
Inak súčasťou expa boli aj zápasi MMA, ale na to moc niesom, ani kamaráta to dlho nebavilo pozerať a navyše oboch nás súril čas :) jeho na tréning a jedlo a mňa na  nákupy :D Blízsko bolo nakúpne centrum a ja som súrne potrebovala nové balerínky. Tie, čo mám už 3 roky už nie sú také pekné. Veru 3 roky! Nie som ten typ, ktorý si potrpí na zásobe X topánok, ale chcem aby boli  kvalitné, pohodlné a nadčasové. Takže pri kúpe uprednostňujem kvalitu, to znamená koženú obuv z obuvi... nie umeliny z čínskych obchodov, ktoré sú len gýčové, vydržia max. jednu sezónu a ničia nohu. V pláne boli klasické čierne, také cca aké som mala do teraz, no pani predavačka ma ukecala, že som mladá a nemala by som nosiť "obyčajné" čierne topánky...ževraj si mám užiť, kým niečo také môžem nosiť, lebo keď budem stará v takom niečom budú po mne divne pozerať  :D


Lístky sme mali s kamarátom len na semifinále. To, že sme "prepásli" vyvrcholenie, však neľutujeme, bol to krásny slnečný deň. Po súťaži sme si ľahli do lehátok na streche nákupného centra, kecali sme a kecali a slnili sa na slniečku. Potom kamoš išiel odbúchať železo do fitka a ja som sa vrhla do hladania mojich nových črievičiek :D

Nadpis znie "Mozolani Pro Classic očami naturálky ", možno ste čakali niečo iné... kritiku? opovrhovanie nad obrovskými svalmi? ... nie to nie... IFBB je federácia so svojimi pravidlami, len ma mrzí že naturálni skvelí športovci si neužívajú toľko ovocia drinou vybudovanej slávy... keď som videla ako sa bežní ľudia fotia s tými veľkými bodybuildermi, prišlo mi to ľúto... navyše istotne som nebola jediná, ktorá nevedela ich mená, ľudia sa s nimi fotili lebo boli zaujímavý, človeka s tak širokými ramenami len tak na ulici nestretneš... proste "pozri aký obrovský chlap, s ním musím mať fotku!" ...  naturál-nenaturál, predsúťažným mordorom si prejdu oba tábory... potešila ma celková atmosféra,všetci to milujeme rovnako, fitness je náš život, .. a to akou cestou pôjdeme si určíme sami.

Vaša Katka :)  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.