piatok 8. mája 2015

Cheesecake palacinky a keksíky

Ahojte :)
Ako všetci viete z Mozolani som si odniesla kopec vzoriek, medzi nimi aj nové príchute Scitec Whey proteinu. (Jeden receptík som už predstavila v predchádzajúcom článku, no aby recepty boli vždy medzi receptami, oddelila som ho, aby bol aj v kolonke zdravých receptov.)
 Najviac mi chutil Lemon cheesecake, ktorý som použila aj v mojich receptoch. Z jednej dávky si pripraviť možete:

1.) Low Carb Pancake


Potrebujeme:
1 dávku zmesi Protein Pancake od MyProtein
1 PL  Scitec Nutrition 100% Whey- prichut Lemon Cheesecake
jahody


Pripravíme si palacinky podľa návody na obale MyProtein. Na palacinku porozkladáme jahody, vidličkou ich popučíme, posypeme SN proteínom a spolu zmiešame. Palacinky zrolujeme a podávame. Dozdobíme zvyšnými jahodami ( ak ostali ) .




Tá najlepšia plnka do palaciniek :)  a ešte nutrične vhodná :) 



2.) Lemon cheesecake biscuit


Potrebujeme:
1 PL Scitec Nutrition Lemon Cheesecake
 45g ovsených vločiek
 vajce
štipka prášku do pečiva
1 kopcovitá čl ovsenej múky (podľa potreby)
Bola som žrútik


 Všetko hodiť do mixéra. Pečieme na papieri na pečenie, miesto, kde sa chystáme kydnúť "hovienko" pripravenej zmesi :D jemne potrieme kokosovým olejom (stačí ak si trošku zoberiete na palček a troška to namežete) a dáme piecť do vyhriatej rúry na 10-15 min. :)

Dobrú chuť!!! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.